کینگ روید | دانلود بازی و برنامه اندرویدی

سایت دانلود بازی و برنامه های جدید اندروید و به صورت کاملا رایگان + دانلود تم + دانلود ویجت + روت اندروید
لوگو

کینگ روید | دانلود بازی و برنامه اندرویدی

سایت دانلود بازی و برنامه های جدید اندروید و به صورت کاملا رایگان + دانلود تم + دانلود ویجت + روت اندروید

انجمن ادبی فردوسی

دانلود بازی چهار برای اندروید

سجاد فاتحی | پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ | ۱۶ نظر

سلام دوستان و کاربران عزیز . امروز قرار است بازی فکری و آنلاین را برایتون قرار بدهم که در اون می توانید با دوستانون رقابت کنید .

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

چهار نام یک بازی سبک فکری آنلاین است که در آن می توانید در موضوعات مختلف با دیگر ایرانیان و کاربران کل کل کنید . این بازی سرشار از حس رقابت را در شما ایجاد می کند و حتی باعث اضافه شدن به اطلاعات عمومی شما می شود .


دانلود از پیکو فایل

منبع: roidking.blog.ir

نظرات  (۱۶)

سلام دوستان. متاسفانه باید بگم چندید سال پیش سرور های این بازی بسته شد. اون هم به دلیل نبود درامد کافی. این بازی بهترین بازیی بود که اون زمان میشد روی گوشی بازی کرد و اگه فنوز فعال بود بهترین بازی موبایل در ایران میشد. یادش به خیر

  • کیرم تو سایتتون
  • خیلی بازی بود دم سایتتون گرم

    خسته نباشی سازنده خیلی عالیه مثل اونجا که وقتی وارد برنامه میشی همش درحال اتصاله

    چراغ
    اینترنت من 4G بعد میگه اتصال نداری
    این الکیه بابا، همش میاره ک اینترنت نداری
    یکی بگه چیکارکنم میگه اینترنت نداری بگو
    خدای من😭😭😭😭😭
    همش میگه اینترنت نداری  چیکار کنم؟
    چرا بازی با اینکه اینترنت پر سرعته هشدار میده و بالا نمیاره من قبلا این بازی رو داشتم خیلی جالبه لطفا جوابم رو بدید ممنون
    سلام با اینکه اتصال من برقراره ولی وقتی وارد بازی میشم مینویسه اتصال اینترنت خودرابررسی و مجددا تلاش فرمایید لطفا کمک کنید منتظرم Mer30
    چرا وارد بازی نمیشه من به اینترنت متصلم
    همش می زنه اینترنت ندارید در صورت اینکه دارم رسیدگی شه لطفا
    سلام من وقتی وارد چهار میشم با این که من اینترنت دارم هی مینویسه که دستگاه خو د را به اینترنت وصل کنین چی کار کنم  اگه میشه بگین 
     بهم یاد بده‌چهجوری دانلودش کنم
    واااااااای
    پاسخ:
    روی دانلود کلیک کن بعدش تو صفحه نوحه نوشته دریافت لینک دانلود اون بزن بعدش گزینه دانلود میاد بزن دانبود کن :)
    عالی بود.               «  *-*  »      
                                      { = }
    چرا مدتیه بازی باز نمیشه
  • فرزاد رجائیان
  • وب خوبی دارید به ماهم سر بزنید
    Your blog is good to see my blog
    http://cafeclash1.blog.ir/
    پاسخ:
    باشه حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی